1.Cal ser membre de la comunitat universitària de la UdG per comprar a la botiga en línia?
No cal, tots els majors de 18 anys poden comprar-hi productes
Es pot pagar amb efectiu o només amb targeta?
El pagament a la botiga en línia és amb targeta VISA o MASTERCARD
2.Quin és el sistema de lliurament?
A la nostra botiga el sistema de lliurament és “Clica i recull”. Un cop has realitzat la compra ja pots venir a recollir la teva comanda al Servei d’Esports de la UdG (zona esportiva del campus de Montilivi, Av. De Montilivi 143, Girona) els dies feiners de 8 a 22 h i els festius i caps de setmana de de 9 1 14 i de 16 a 21 h (excepte els dies 25 i 26 de desembre i 1 i 6 de gener que no oferim aquest servei). La nostra botiga no realitza enviaments fora de la universitat.
3.Un cop comprat el producte quan trigaré a tenir-lo?
Només es poden comprar productes que estiguin en estoc al nostre magatzem i el lliurament és immediat. Compra en línia i vine a recollir-lo al Servei d’Esports. Mostra el @ de confirmació de la compra a la nostra recepció, identificat i et lliurarem els productes.
4.Si treballo a la UdG, m’ho podeu fer arribar al meu lloc de treball?
Sí, envia’ns un @ amb els detalls de la teva comanda i del teu lloc de treball i t’ho farem arribar mitjançant el correu intern de la UdG
5.Puc retornar un producte o canviar de talla si no em va a la mida ?
Us recomanem que quan vingueu a recollir-lo us l’emproveu i, si cal, canvieu la talla. Si decidiu fer-ho més tard, disposeu de 15 dies per venir al Servei d’Esports i realitzar el canvi, sempre que la talla que desitgeu estigui en estoc. Si ho desitgeu dins d’aquest termini, també podeu realitzar-ne la devolució a les nostres oficines.
6.L’article que he comprat te un defecte. Què he de fer?
Porta’l a les nostres oficines i te’l canviarem o n’efectuarem el reemborsament tan bon punt verifiquem el seu estat. Es reemborsaran els imports que heu abonat dins els catorze (14) dies següents a través del mateix mitjà de pagament que vau utilitzar per adquirir el producte. Si el mètode de pagament utilitzat ja no és apte per a la devolució (per exemple, que la targeta de crèdit o dèbit utilitzada hagués caducat en el moment de realitzar la devolució), ens posarem en contacte amb tu per sol·licitar-te un mètode alternatiu per a fer efectiva la devolució.
Si tens qualsevol pregunta o suggeriment relacionat amb la Botiga en línia de la Universitat de Girona escriu-nos a l’adreça onliudg@udg.edu